#1 21-12-2009 20:44:17

 aRti

Administrator

7420569
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 25-11-2009
Posty: 362
Punktów :   
Samochód: Fiat Siena 1.6 16V

CHIP TUNING a Żywotność silnika

Jak to wygląda jeżeli chodzi o zamontowanie Chipa w 1.6 no i oczywiście Zagazowanym ... chodzi mi o żywotność silnika


aRti & Kasiunia
Grupa-Śląsk
Palio Siena Albea
Uno Klub Polska
Polska Jazda

Offline

 

#2 28-12-2009 22:48:44

 dawciol

Klubowicz

1400245
Skąd: Radzionków
Zarejestrowany: 28-12-2009
Posty: 32
Punktów :   
Samochód: Renault Megane Coupe

Re: CHIP TUNING a Żywotność silnika

chopie w silniku benzywnowym taki chip to strata pieniedzy bo da ci moze ze 2 koniki. moze masz na mysli jeszce taki chip za 10 pln z allegro. lepiej sobie to darowac.

Co innego jest w silniku dieslowskim. no ale to inna bajka

Offline

 

#3 29-12-2009 16:21:19

 aRti

Administrator

7420569
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 25-11-2009
Posty: 362
Punktów :   
Samochód: Fiat Siena 1.6 16V

Re: CHIP TUNING a Żywotność silnika

Wiem właśnie się Zorientowałem jak to wygląda, z tego co się orientuje bardziej się opłaca Dolot zrobić niż Chip ale Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam


aRti & Kasiunia
Grupa-Śląsk
Palio Siena Albea
Uno Klub Polska
Polska Jazda

Offline

 

#4 29-12-2009 16:23:11

 dawciol

Klubowicz

1400245
Skąd: Radzionków
Zarejestrowany: 28-12-2009
Posty: 32
Punktów :   
Samochód: Renault Megane Coupe

Re: CHIP TUNING a Żywotność silnika

jezeli masz lpg to dolot ci  odradzam. w silnikach z lpg dostaje wtedy zaduzo powietrza i nastepuje tzw. zgaszenie plomienia jak np wrzucisz na luz. trzeba pozniej kombinowac z jakimis rajstopami zeby powietrze sie troszke hamowalo. no ale zawsze idzie sprobowac

Offline

 

#5 29-12-2009 18:04:03

 Bogas

BANAN

Skąd: Chorzów
Zarejestrowany: 08-12-2009
Posty: 265
Punktów :   
Samochód: Citroen C5
WWW

Re: CHIP TUNING a Żywotność silnika

dawciol napisał:

jezeli masz lpg to dolot ci  odradzam. w silnikach z lpg dostaje wtedy zaduzo powietrza i nastepuje tzw. zgaszenie plomienia jak np wrzucisz na luz. trzeba pozniej kombinowac z jakimis rajstopami zeby powietrze sie troszke hamowalo. no ale zawsze idzie sprobowac

No nie wiem czy od aRti-ego laska na to pójdzie żeby rajstopy poświęcić

Ale jak już padło takie pytanie to w 2,2 cytrynie o ile by poszła moc ??


http://i32.tinypic.com/2qn0dnm.jpg

Offline

 

#6 10-01-2010 17:03:51

 tox

Klubowicz

Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 07-12-2009
Posty: 13
Punktów :   
Samochód: Opel Astra F

Re: CHIP TUNING a Żywotność silnika

Dane którymi chwali się jedna z firm przy chip tuningu

wzrost mocy o 6-8% i około 12% wzrost momentu obrotowego w przypadku silników BENZYNOWYCH
wzrost mocy i momentu obrotowego o 20-30% dla silników TURBO (benzynowych i diesli)

Koszt usługi pomiędzy 1000-2000zł

Żywotność z tego co mi się wydaje to to akurat najmniej skraca życie silnika. Każdy silnik jest projektowany z jakimś zapasem obciążeń na poszczególnych elementach (po zmianie chipa po prostu zostawiamy mały zapas). Najprościej z tego co pamiętam to podmienia się mapy zapłonu w eepromie.


"Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła. Nagłe stanięcie w miejscu – to dopiero jest niebezpieczne." J. Clarkson

niektórzy ludzie używaja Windowsa, oczywiście szanujemy ich
9,6 l/100km

Offline

 

#7 12-01-2010 10:51:25

 Bogas

BANAN

Skąd: Chorzów
Zarejestrowany: 08-12-2009
Posty: 265
Punktów :   
Samochód: Citroen C5
WWW

Re: CHIP TUNING a Żywotność silnika


http://i32.tinypic.com/2qn0dnm.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
silniki deutz sałatka gyros z kurczakiem